Veelgestelde Vragen.

Ik kan een set niet vinden. Kunnen jullie het voor mij bestellen?

Waarschijnlijk wel! Voel je vrij om contact met ons op te nemen, dan gaan we het voor je onderzoeken. 

Kan ik uitverkochte producten ook bestellen?

Dat ligt er aan of het product nog op voorraad is in onze werkplaats. Neem gerust even contact met ons op, dan kijken we het voor je na! Houd er rekening mee dat de levertijd van je bestelling kan dan wel wat langer zijn.

Kun je mijn pakketje inpakken als cadeau?

Jazeker! Dit is een apart product in de opmerkingen kun je aangeven welk product wil laten inpakken. Je kunt kiezen voor cadeaupapier, lint, confetti en je kunt zelfs een kaartje laten schrijven met een eigen tekst! Zo kan het verjaardagscadeau direct naar de jarige. Koop wel een drankje, zodat er ook echt geld is voor inpakpapier en confetti.

Ik heb een kortingscode. Waar kan ik deze invullen?

Een kortingscode kun je invullen op de winkelmandpagina of op de afrekenpagina.

Ik wil een kortingscode. Hoe kan ik deze krijgen?

Kortingscodes zijn verkrijgbaar door een cadeaubon te kopen via deze website. Bij aankoop van een cadeaubon ontvang je een code die je kunt inwisselen. Zo betaal je voor de cadeaubon en ontvang je een hoger bedrag; de korting die je krijgt is afhankelijk van het bedrag, maar kan oplopen tot 10%.

Op welke manieren kan ik betalen?

Je kunt betalen via iDEAL, creditcard, Bancontact, PayPal en Klarna (directe betaling). Alle betalingen (behalve bij Riverty) worden verwerkt via Stichting Mollie Payments.

Kan ik achteraf betalen?

Nee helaas hebben we hier liever geen ervaring mee.

Onze producten hebben we gewichten gegeven. Natuurlijk, als het door de brievenbus past, word het bedrag lager, maar de website rekent dit automatisch uit. Je ziet op de afrekenpagina altijd de meest actuele verzendkosten, nog voordat je daadwerkelijk betaalt.

Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?

Binnen Nederland verzenden wij via briefpost, dus via de brievenbus, of met pakketservice.

Pakketten versturen we altijd met DPD, zodat we deze pakketen kunnen traceren als er iets mee aan de hand is. De kosten hiervan zijn afhankelijk van het formaat van de producten die besteld zijn.

Op briefpost zit helaas geen Track&Trace, dus mocht een pakketje kwijt raken, dan kunnen we niet altijd dezelfde service bieden als bij pakketpost. Maar we kunnen altijd samen overleggen hoe we zo’n situatie oplossen.

Wat zijn de verzendkosten buiten Nederland?

De verzendkosten voor een pakket buiten Nederland zijn helaas aanzienlijk hoger en verschillend per land.

Hoe weet ik of jullie mijn bestelling goed ontvangen hebben?

Na het plaatsen van een order ontvang je automatisch een e-mail ter bevestiging. Heb je geen e-mail ontvangen? Controleer dan ook je spamfolder of neem contact met ons op. Bij verzending ontvangt u weer een mail dat uw producten onderweg zijn.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Als je je bestelling op een werkdag voor 9.00 uur plaatst, dan verzenden we je bestelling het liefste nog dezelfde dag, met uitzondering van bestellingen met producten in de cashback actie. Weekend- en feestdagen zijn hiervan uitgezonderd. Bestellingen worden verzonden via het DPD of Mondial relay netwerk. Beide bezorgen pakketjes van maandag tot en met zaterdag. Wij hebben vertragingen bij postbezorgers helaas niet in de hand. DPD en Mondial Relay rekenen een maximale levertijd van 10 werkdagen.

Omdat wij onze artikelen graag nog een keer controleren voordat we verzenden is het echt de wens om dezelfde dag te verzenden. Gaander weg hebben we gemerkt dat we niet een BOL.com met een supersonisch high-tect park zijn. En we willen zelf eigenlijk ook geen stress, het moet wel leuk blijven, en met een glimlach willen we graag dit voortzetten. Dus we beloven dat we hard werken en dat is wel een mooie belofte toch?

Bestellen van een cashback actie product

Heb je een bestelling geplaatst met een product in de cashback actie? Dan gaat de verwerktijd direct naar + drie werkdagen, omdat we graag alles toch precies aan je leveren. Al ons werk is uitzoek en handwerk.
Als wij alle producten van je bestelling binnen hebben, versturen we de complete bestelling. Je krijgt dan een mail met een Track&Trace code, zodat je het pakketje kunt volgen.

Resume: Als je je bestelling op een werkdag vóór 9.00 uur plaatst, dan verzenden we je bestelling gemiddeld binnen twee dagen (met uitzondering van bestellingen met producten in de categorie CASHBACK) en op feestdagen pakken we geen pakketjes in.

Door welk bedrijf wordt mijn pakketje bezorgd?

Bestellingen met Track&Trace worden verzonden via het DPD, Post NL voor Briefpost of het Mondial Relay netwerk. Als je hebt gekozen voor afhalen bij een servicepunt, selecteert ons systeem automatisch het dichtstbijzijnde servicepunt voor je. Je ontvangt een e-mail van de verzender met de Track&Trace-code. Voor kleine bestellingen kun je kiezen voor briefpost, waar helaas geen Track&Trace op zit. En dan kunnen wij het ook niet volgen. We hebben geen controle over vertragingen bij DPD, Mondial Relay of Post NL.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Natuurlijk! Absoluut Ja, dat kan! Je kunt dit doen door op de afrekenpagina het vakje ‘Verzenden naar een ander adres’ aan te vinken en vervolgens het gewenste adres in te vullen.

Waar kan ik de bestelstatus zien?

De status van je bestelling kun je zien op je accountpagina. Je krijgt ook automatisch een mailtje met een Track&Trace code, zodat je jouw pakketje kunt volgen. Heb je nog geen mailtje ontvangen? Kijk dan ook even in je spamfolder.

Wat gebeurt er met mijn pakketje als ik niet thuis ben?

Als je niet thuis bent op het moment van bezorgen, zal de vervoerder het pakket proberen af te leveren bij één van de (directe) buren. Als je pakketje ook niet bij de buren bezorgd kan worden, brengt de koerier het naar de dichtstbijzijnde afhaal locatie. Daar kun je het pakket afhalen vanaf de volgende werkdag tot één week daarna met de barcode en je legitimatie. Via de Track&Trace-code zie je waar je het pakket kunt ophalen.

Ik denk dat mijn pakketje kwijt is. Wat nu?

Wat vervelend! Wij hebben vertragingen bij postbezorgers helaas niet in de hand. Ze rekenen een maximale levertijd van 10 werkdagen. Denk je dat je pakketje kwijt is? Neem vooral even contact met ons op, zodat we het zo snel mogelijk voor je kunnen oplossen!

Wanneer kan ik mijn pakketje retourneren?

Als het niet aan je verwachtingen voldoet en je wilt het retourneren, geen probleem! We doen dit graag voor je. Je kunt het artikel binnen 14 dagen retourneren (het zichttermijn begint de dag na ontvangst van je bestelling). Stuur de producten altijd goed verpakt terug in de originele verpakking, voor producten die je nieuw bij ons hebt gekocht, in een ongeopende verpakking. Dat vinden we wat lastiger, onderweg beschadigd een product snel, zorg dat het ook echt weer netjes bij ons aan kan komen.

Is retourneren gratis?

Gratis retourneren lukt ons helaas niet. Bij wet is vastgelegd dat een webshop retouren moet aannemen. Het retourneren is voor eigen rekening.

Welk bedrag krijg ik terug?

Als we je retourpakketje in goede staat hebben ontvangen en het voldoet aan de retourvoorwaarden, storten we het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug op je rekening. De reeds betaalde verzendkosten van de heenzending worden alleen vergoed als je de complete bestelling retourneert. Als je een deel van je bestelling retourneert, worden de verzendkosten van de heenzending niet vergoed. Als je door de retourzending onder het bedrag voor gratis verzending uitkomt, worden de verzendkosten in mindering gebracht op het terug te betalen bedrag.

Voorbeeld Nederland:

– Je hebt voor €30 aan producten besteld en €3,95 aan verzendkosten betaald (in totaal betaal je dus €33,95). Je besluit je hele bestelling retour te sturen. Je krijgt het aankoopbedrag en de verzendkosten voor de heenweg (€33,95) teruggestort op je rekening.

– Je hebt voor €30 aan producten besteld en €3,95 aan verzendkosten betaald (in totaal betaal je dus €33,95). Je besluit een product van €20 retour te sturen. Je krijgt het aankoopbedrag van het geretourneerde product (€20) terug. De reeds betaalde verzendkosten van de ‘heenweg’ (€3,95) worden niet vergoed.

– Je hebt voor €110 aan producten besteld en daardoor géén verzendkosten betaald. Je besluit voor €40 producten terug te sturen. Hierdoor wordt de nieuwe aankoopwaarde van de bestelling €70, waardoor je geen recht meer hebt op de gratis verzending. Je krijgt daarom €40 min de verzendkosten (bijvoorbeeld €3,95) terug.

Waar kan ik mijn retourpakketje naartoe brengen?

Je kunt je retour-pakketje afleveren bij het dichtstbijzijnde DPD punt (Nederland) of het dichtstbijzijnde bpost punt (België) bij jou in de buurt. LET OP: als je je (brievenbus-)pakket wilt retourneren schrijf dan het adres niet zelf op het pakket, maar print altijd het (volledige!) verzendlabel.

Hoelang duurt het voordat ik mijn geld terug krijg?

Zodra we je retourpakket in goede staat hebben ontvangen en het voldoet aan de retourvoorwaarden (zie ‘Wanneer kan ik mijn pakketje retourneren?’), storten we het bedrag binnen 14 werkdagen terug op je rekening.

IS nu JE VRAAG (NOG) NIET

Geef me een seintje... Leuk dat je interesse hebt in dit product. Momenteel hebben we dit niet op voorraad. We kunnen je informeren wanneer het product op voorraad aankomt. Laat hieronder je e-mailadres achter.

No fields found, please go to settings & save/reset fields